Sverigedemokraterna söker Val- och Distriktsombudsman -Jönköpings län | Sverigedemokraterna i Eksjö

Sverigedemokraterna söker Val- och Distriktsombudsman -Jönköpings län

Sverigedemokraterna skördar nya framgångar! Vi vill höja ambitionsnivån i länet ytterligare ett snäpp och behöver nu förstärka vårt distrikt med en medarbetare till. Din uppgift blir att arbeta för att partiets politik på ett bättre sätt ska nå ut till allmänheten.

Rollen är en samordnande länk mellan distriktsstyrelsen och kommunföreningarna, du har övergripande ansvar för logistik i länet, ex. mötesutskick, broschyrer, valmaterial. Du Informerar kommunföreningar om aktiviteter som marknader, event, debatter, utbildningar etc. och är behjälplig med att boka föreläsare, ta fram material och boka lokal till event, utbildningar och annat.

Du planerar och skapar event i länets 13 kommuner och bokar in riksdagsledamöter till event. Det totala samordningsansvaret, tillstånd, myndighetskontakter, lokaler, ljud och säkerhet för event ligger på tjänsten, i samråd med lokalavdelningar och säkerhetsansvariga.

Bokningen av riksdagsledamöter ska ske omedelbart efter att tjänsten är tillsatt, planering likaså vad gäller event.

Medieexponering: annonser inför event, kandidater och föreläsningar. Du ansvar för framtagning av prisuppgifter, offerter och underlag i samband med event etc.

Kravprofil:

Utdrag från belastningsregistret. Medlem i SD. Minst B Körkort. Datorvana, officepaket. Goda kunskaper i svenska språket och erfarenheter av sociala medier.

Personliga egenskaper:

Organiserad, strukturerad, initiativrik, flexibel, politiskt intresse, lyhörd, driven och social kompetens.

Meriter:

Politisk erfarenhet/föreningsvana. Engelska. Dokumenterad erfarenhet av logistik eller marknadsföring.

Tjänsteställe för befattningen är Jönköpings Län. För rätt person innebär arbetet en unik möjlighet att knyta viktiga kontakter inom och utanför politiken.
Ansökan, som ska innehålla personligt brev och CV, skickas till johan.nissinen@sverigedemokraterna.se senast den 31 oktober. Ansökningar behandlas löpande. Märk ansökan med ”JPKG”.

Publiceringsdatum
2013-10-05