Organisationskonferens i Jönköping 2-3/6 2012 | Sverigedemokraterna i Eksjö

Organisationskonferens i Jönköping 2-3/6 2012

Det va en givande och intressant Konferens med många talare Och vi var över 100 från olika Kommunföreningar i Sverige. Först var det Riksombudsmannagruppen som presenterade sej:

Björn Söder
Jimmie Åkesson
Kent Ekeroth
Erik Almqvist

Alla talade om sitt favoritämne, Kent Ekeroth om Kriminalpolitiken och Jimmie Åkesson om att Partiet går framåt. Föreläsare fanns inom IT/SD net en netsida SD.net som är intern.

Att vi ska bemöta pressen lugnt o sansat är ju helt klart, och vara pålästa. Samt att skriva korta men bra insändare till tidningarna och underteckna dessa. Facebook i all ära, där ska man nog vara försiktig med vad man skriver också. Inga rasistiska eller påhopp eller annat otyg.

Sitter ni på ett möte/konferens eller annat LÅT BLI ATT MESSA TWITTRA FACEBOOKA under tiden…Och så SKRIV INTE VAR NI BEFINNER ER. Detta inträffade under konferansen! Då var säkerhetschefen inte glad och kom in efter att ha fått upplysning av Polisen att några Twittrade! Det trodde jag alla var helt på det klara med att så gör man inte (Utsätta en hel grupp för bombhot som ofta blir resultatet).

Sen blev det föreläsning om Media och ett högst intressant ämne, Islam. Googla gärna på Islam och Koranen på nätet. Han som föreläste om detta va suverän! Och jag blev mer övertygad om att Islam har verkliga baksidor.

Sen talade en indiskfödd numera Dansk medborgare Mrutyunjsai Mishra han är skribent på Braendpunkt och Jyllandsposten, ny medlem i SD.

Marita Claesson
Sverigedemokratena